Przedłużony okres gwarancyjny

Aby docenić pierwszych klientów, którzy zakupili dowolną wersję DJI Mavic 3, oraz tych, którzy zakupią Mavic 3, DJI Mavic 3 Fly More Combo lub DJI Mavic 3 Cine Premium Combo przed 1 stycznia 2022 roku, DJI zapewni dłuższą ochronę serwisową. Ta dodatkowa usługa ma zastosowanie do DJI Care Refresh (jeśli została zakupiona) oraz do oryginalnej gwarancji.

1. Dłuższy czas gwarancji

Dla klientów, którzy zakupią DJI Mavic 3 przed 1 stycznia 2022 roku, dodatkowa ochrona gwarancyjna będzie świadczona od dnia otrzymania produktu do 7 lutego 2022 roku. Oficjalny okres gwarancji będzie liczony od 8 lutego 2022 roku, dając klientom dłuższy okres ochrony.

Na przykład:

9 listopada 2021 r. -> Odbiór DJI Mavic 3

9 listopada 2021 r. – 7 lutego 2022 r. -> Czas trwania dodatkowej ochrony gwarancyjnej

8 lutego 2022 r. – 7 lutego 2023 r. -> Okres trwania oryginalnej gwarancji DJI Mavic 3

2. Dłuższa gwarancja na usługę DJI Care Refresh

Dla klientów, którzy zakupią DJI Care Refresh i zastosują go do DJI Mavic 3 przed 1 stycznia 2022 r., DJI oferuje dodatkową usługę przedłużonej ochrony. Oficjalny okres ważności DJI Care Refresh będzie liczony od 8 lutego 2022 roku.

Od daty zastosowania DJI Care Refresh do 7 lutego 2022 r., będzie świadczony dodatkowy okres usług DJI Care Refresh, w tym wszystkie normalne usługi DJI Care Refresh, takie jak płatna usługa wymiany, usługa konserwacji i ekskluzywne zniżki na wysokiej jakości usługi naprawcze. Należy pamiętać, że wszelkie usługi wykorzystane podczas dodatkowego okresu przedłużenia będą liczone jako oficjalne wykorzystanie usług.

Na przykład:

9 listopada 2021 r. -> Zastosowanie DJI Care Refresh (Plan roczny) z DJI Mavic 3

9 listopada 2021 r. – 7 lutego 2022 r. -> Dodatkowa usługa DJI Care Refresh Coverage

8 lutego 2022 r. – 7 lutego 2023 r. -> Oficjalna usługa DJI Care Refresh Coverage (Plan roczny)

Uwaga: W przypadku zakupu DJI Care Refresh (Plan 2-letni), okres ważności DJI Care Refresh (Plan 2-letni) będzie liczony od 8 lutego 2022 r. do 7 lutego 2024 r.

Często zadawane pytania

  1. Czy bezpłatne przedłużenie usługi dotyczy wyłącznie zakupu DJI Mavic 3?

Bezpłatne przedłużenie usługi dotyczy klientów, którzy zakupią dowolne z poniższych urządzeń: DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Fly More Combo lub DJI Mavic 3 Cine Premium Combo.

  1. W jaki sposób mogę otrzymać bezpłatne przedłużenie usługi?

Klienci, którzy zakupili DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Fly More Combo, lub DJI Mavic 3 Cine Premium Combo i zastosowali DJI Care Refresh (jeśli został zakupiony) przed godziną 12:00 rano 1 stycznia 2022 roku (czasu lokalnego, 31 grudnia 2021 roku) nie muszą podejmować żadnych działań. Dla tych klientów darmowe rozszerzenie(a) będzie/będą automatycznie dołączone.

  1. Jeśli zakupiłem już DJI Mavic 3, czy nadal mogę zyskać bezpłatne przedłużenie usługi? 

Tak. Jeśli już zakupiłeś DJI Mavic 3, DJI Mavic 3 Fly More Combo, lub DJI Mavic 3 Cine Premium Combo i zastosowałeś DJI Care Refresh (jeśli został zakupiony, nie ma potrzeby składania wniosku. Dla tych klientów darmowe rozszerzenie(a) zostanie(ą) automatycznie dołączone.

  1. Czy nadal mogę zyskać bezpłatne przedłużenie usługi, jeśli nie zakupiłem DJI Care Refresh (lub jeśli DJI Care Refresh nie jest dostępny do kupienia w moim regionie)?

Tak. Zostaniesz automatycznie objęty dodatkowym okresem przedłużenia gwarancji. Dla użytkowników, którzy nie zakupili i nie zastosowali usługi DJI Care Refresh przed godziną 12:00 31 grudnia 2021 roku (czasu lokalnego), dodatkowa usługa DJI Care Refresh nie będzie świadczona.

  1. Co to jest serwis napraw gwarancyjnych?

Bezpłatna usługa naprawy jest świadczona przez DJI, jeśli produkt działa nieprawidłowo z powodu błędu innego niż błąd z winy użytkownika w czasie trwania gwarancji.

  1. Ile trwa okres gwarancji DJI Mavic 3?

Okres gwarancji różni się w zależności od rejonu. Aby uzyskać więcej informacji, kliknij tutaj.

  1. Czy czas naprawy zostanie odliczony, jeśli skorzystałem z usługi DJI Care Refresh w okresie dodatkowej ochrony serwisowej?

W przypadku bezpłatnych usług zapewniony jest dodatkowy okres ochrony, a nie dodatkowe usługi. Aby uzyskać więcej szczegółów na temat usług lub informacje dotyczące pozostałej liczby usług i daty wygaśnięcia, odwiedź oficjalną stronę internetową DJI Care Refresh, aby sprawdzić swój plan serwisowy.

  1. Dlaczego okres ważności DJI Care Refresh podany na oficjalnej stronie internetowej DJI nie jest przedłużony?

Okres ważności DJI Care Refresh zostanie zaktualizowany na naszej stronie internetowej przed 15 lutego 2022 roku.

  1. Czy mogę zakupić DJI Care Refresh, jeśli DJI Mavic 3 został już aktywowany?

Możesz zakupić DJI Care Refresh w DJI Online Store, jeśli dron nie został aktywowany w ciągu 48 godzin od zakupu. W przeciwnym razie prosimy o wypełnienie niniejszej weryfikacji wideo DJI Care Video Verification, a następnie odwiedzenie DJI Online Store w celu zakupu DJI Care Refresh.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej na temat DJI Mavic 3, więcej informacji znajdziesz tutaj

Mogą Cię również zainteresować:

Rozmowy z polotem – Wiktor Woźniak

Wiktor Woźniak to pasjonat fotografii, który prowadzi profil na Instagramie @wiktorftb. Od początku przygody z dronami postawił sobie za cel stworzenia czegoś unikalnego. W 2018r.

Premiera – DJI Mavic 3

Na tę premierę czekało wielu – poznaj najnowszego drona od DJI! Uchwyć legendarny materiał za pomocą kamery Hasselblad 4/3 CMOS i ciesz się płynnym lotem