Jakiś czas temu pisaliśmy artykuł o aplikacji DJI Fly. Dziś przychodzimy z aktualizacją kompatybilnych telefonów oraz problemem aplikacji z Android 12.
W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy aplikacja jest kompatybilna z Twoim telefonem oraz pobrać ją bezpośrednio ze strony producenta tutaj.
Kompatybilne telefony na dzień 05.07.2022:
iOS V 1.6.8
iPhone 13 Pro Max、iPhone 13 Pro、iPhone 13、iPhone 13 mini、iPhone 12 Pro Max、iPhone 12 Pro、iPhone 12、iPhone 12 mini、iPhone 11 Pro Max、iPhone 11 Pro、iPhone 11、iPhone XS Max、iPhone XS、iPhone XR、iPhone X、iPhone 8 Plus、iPhone 8
Android V 1.6.8
Samsung Galaxy S21,Samsung Galaxy S20,Samsung Galaxy S10+,Samsung Galaxy S10,Samsung Galaxy Note20,Samsung Galaxy Note10+ ,Samsung Galaxy Note9,HUAWEI Mate40 Pro,HUAWEI Mate30 Pro,HUAWEI P40 Pro,HUAWEI P30 Pro,HUAWEI P30,Honor 50 Pro,Mi 11,Mi 10,Mi MIX 4,Redmi Note 10,OPPO Find X3,OPPO Reno 4,vivo NEX 3,OnePlus 9 Pro,OnePlus 9,Pixel 6,Pixel 4,Pixel 3 XL
Aktualizowana na bieżąco lista kompatybilności producenta jest dostępna tutaj.
Aplikacja DJI Fly pozwala na prowadzenie transmisji na żywo, o której przeczytasz więcej tutaj.
Jeżeli telefon jest kompatybilny, aplikacja została pobrana ze strony producenta, a nadal DJI Fly ma problem z systemem Android 12 to poniżej znajdziesz trzy metody, po których aplikacja będzie działała poprawnie:
1. Usuń aplikację, zresetuj telefon i pobierz ponownie ze strony producenta.
2. Usuń CACHE w aplikacji DJI FLY, należy odinstalować aplikację i zainstalować ponownie ze strony DJI.
3. Należy pobrać aplikację Cx File Explorer, następnie pobrać instalkę aplikacji DJI Fly (.apk) ze strony DJI. Otworzyć za pomocą programu Cx File Explorer plik instalacyjny aplikacji DJI Fly (.apk) i zainstalować aplikację (w Cx File Explorer w głównym menu opcja Downloads). Po poprawnym zainstalowaniu aplikacji można usunąć aplikację Cx File Explorer.
Udanych lotów! 🙂