Jak aktywować DJI Care Refresh po 48h

Jeżeli umknęło Ci aktywowanie DJI Care Refresh po 48h od pierwszego uruchomienia drona lub zakupiłeś usługę po jakimś czasie, to nic straconego, możesz spokojnie aktywować go później. W tym artykule dowiesz się jak włączyć usługę DJI Care Refresh po przekroczeniu czasu na aktywację.

Jeśli chcesz zakupić Care Refresh dla swojego drona, a od aktywacji minęło co najmniej 48 godzin, możesz skorzystać z weryfikacji wideo DJI Care. Film weryfikacyjny wymaga od Ciebie wykazania, że dron jest w pełni sprawny i nieuszkodzony. Wykonaj poniższe kroki, aby zakończyć weryfikację wideo.

Przed nagraniem ekranu, zapoznaj się z poniższą instrukcją:

  • Przed rozpoczęciem nagrania ekranu, upewnij się, że dron, aparatura sterująca oraz urządzenie mobilne są podłączone 
  • Nagrywaj wideo w miejscu, gdzie sygnał GPS jest wystarczająco silny
  • NIE edytuj wideo! 
  • Są dwa rodzaje weryfikacji wideo: dla aplikacji DJI GO 4 oraz dla aplikacji DJI Fly

Proces weryfikacji wideo
Włącz i podłącz drona, włącz nagrywanie ekranu, włącz DJI GO 4 (lub DJI Fly) i naciśnij „Go Fly„. Otwórz zakładkę Ustawienia ogólne – ikona w prawym górnym rogu aplikacji i naciśnij „About„, aby zobaczyć numer seryjny aparatury sterującej.

Krok 2: Przedstaw sprawność gimbala
Przejdź do menu ustawień gimbala i uruchom automatyczną kalibrację. Po zakończeniu kalibracji przełącz pokrętło gimbala na pilocie i sprawdź, czy gimbal porusza się w górę i w dół.

Krok 3: Sprawdź status drona
Wróć do widoku kamery i naciśnij pasek statusu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do listy statusu drona. Powoli przewiń stronę w dół i sprawdź, czy nie ma żadnych raportów o błędach (wersja DJI GO 4) lub: wróć do widoku z kamery i naciśnij pasek stanu lotu w lewym górnym rogu ekranu, aby przejść do statusu drona i sprawdź, czy nie są wyświetlane żadne błędy (wersja DJI Fly).

Krok 4: Pokaż widok z kamery
Wróć do widoku z kamery, sprawdź, czy sygnał GPS, zasięg kamery sterującej i sygnał transmisji wideo są w normie i pozostań tam przez co najmniej 3 sekundy.
Koniec nagrywania.

Uwaga: Weź pod uwagę, że wideo powinno zawierać wszystkie powyższe punkty. Wyślij film weryfikacyjny tutaj. Załączając link do wideo, w celu sprawdzenia przez DJI. Film wrzucony na serwis YouTube powinien mieć ustawienia publiczne, aby możliwa była jego weryfikacja.

Informacja o weryfikacji zgłoszenia zostanie wysłana mailowo przez zespół DJI.

Po otrzymaniu na swoim koncie DJI informacji o pozytywnym rozpatrzeniu weryfikacji należy aktywować usługę Care Refresh na swoim urządzeniu poprzez wejście tutaj i zastosowaniu się do podanych kroków.

Mogą Cię również zainteresować:

Aplikacja DJI Fly – pomoc

Jakiś czas temu pisaliśmy artykuł o aplikacji DJI Fly. Dziś przychodzimy z aktualizacją kompatybilnych telefonów oraz problemem aplikacji z Android 12. W pierwszej kolejności należy